.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قناعت: احزاب دست از سر دانشگاهها بردارند
نشست تشكل‌هاي سياسي دانشگاههاي مازندران توسط نهاد رهبري دانشگاه مازندران چهارم و پنجم اسفند ماه دربابلسر برگزار گرديد مهندس قناعت معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران در اين نشست گفت: بحث تشكل‌هاي دانشجويي از مباحث داغ و شيرين است كه طي چند سال اخير مورد .....

نشست تشكل‌هاي سياسي دانشگاههاي مازندران توسط نهاد رهبري دانشگاه مازندران چهارم و پنجم اسفند ماه دربابلسر برگزار شد و سخنراني‌ها و جلسات پرسش و پاسخ با موضوعات چالش‌هاي دولت نهم، انرژي هسته‌اي و تحولات خاورميانه و جنبش عدالتخواهي برگزار گرديد.
مهندس قناعت معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران در اين نشست مطالبي را بيان كردند كه باهم مي‌خوانيم:
بحث تشكل‌هاي دانشجويي از مباحث داغ و شيرين است كه طي چند سال اخير مورد توجه بوده است. جنبش دانشجويي يك حركت آرمانگرايانه و تحولگراست. اين جنبش در تضاد با حركت حزبي است و سير غيرحزبي دارد. موفقيت اين حركت ريشه در آرمانخواهي دانشجويان دارد. قدرت طلبي و تبعيت از احزاب سهم مهلكي براي جنبش دانشجويي است و اين رويكرد چيزي جز اصمحلال تشكيلاتي در پي نخواهد داشت. در طول 50 سال اخير هر گاه جنبش ويژگي‌هاي خود را حفظ كرد دستاوردهاي بزرگي بدست آورد. عدالتخواهي، ظلم ستيز و تلاش براي استقرار ارزش‌هاي اسلامي از مهمترين شاخصه‌هاي جنبش دانشجويي است در واقع اين جنبش با آرمانخواهي بلند انقلاب عجين شده و عدالتخواهي جزو حركت‌هاي اسلامي از مهمترين شاخصه‌هاي جنبش دانشجويي است در واقع حركت دانشجويي يك حركت حزبي يا براي كسب قدرت يا خود خواهي و غرورنيست. تمام فرازهاي جنبش دانشجويي زماني بوقوع پيوست كه اين ويژگي‌ها را حفظ و بروز داد. دانشگاهها پرچمدار آزاديخواهي است و مديريت‌هاي دانشگاه بايد از اين حركت حمايت كنند. شأنش بالاتر از تمام اينهاست.
اگر احزاب در دانشگاهها دخالت نكنند اختلاف دانشجويان و اساتيد در آن كمترين خواهد شد، وحدت و همدلي دانشجويان همدلي در آرمانهاست. اما اكنون بازگشت به اين منحني در ايران آغاز شده است. بعضي‌ها مي‌گويند انقلاب ديگر تمام شده است وجوانان جديد نمي‌توانند همانند جوانان 57 باشند اما به يقين بايد گفت كه از جوانان 57 پاك‌تر، مومن‌تر، مديرتر و باهوش‌تر هستند. خود بازگرديم و قدر داشته‌هاي خود را بدانيم شاهد انقلابي در داخل خواهيم بود.
معاون سياسي استاندار مازندران در اين مراسم با بر شمردن فوايد جنبش نرم افزاري آنرا پديده‌اي ارزشگرا و معنويت پرور دانست كه مهمترين شاخصه آنرا متخصص ديني و علمي بر شمرد.
اين نشست با حضور دانشجويان و استقبال آنان مواجه شد و تا ظهر جمعه ادامه يافت


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.